Happy little camper

Idag har varit en ytterst mysig dag!
Kom hem efter skolan, la mig på soffan, andades ut och tänkte på vilka fina vänner jag har i skolan. Anna, Sandra, Boel, Lisa och Milenna, ni förtjänar det bästa <3
Efter en timme så smsade min fina pojkvän och ville att vi skulle åka till stan tillsammans så det gjorde vi! Vi gick i lite affärer och fikade på Coffehouse by George. Sen åkte vi till mitt favoritsolarium, Solkungen på odenplan, precis vid min pappa! Köpte solkrämen av 2a graden så huden sved efter 15 minuter i grillen men har fått en mycket finare färg nu. Ser inte längre ut som ett a4-papper, haha!
Sen jag hem, och ställde in mig på plugg. Tråkigt men sant, men är i alla fall väldigt nöjd nu. Har börjat arbeta med en vetenskaplig rapport om sexdagarskriget i Israel, och har skrivit hela resultatet iväll!

Så nu ligger jag i min säng, under mitt kära dunräcke och känner hur kroppen börjar slappna av. Imorgon ska jag träffa min otroligt fina Louise som jag saknar så mycket!



Jag och Lollo <3




Kommentarer
Postat av: Louise

Åh de var jättemysigt att träffa dig idag sötnos! Hade verkligen saknat dig! :) puss

2010-05-07 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0