HEYHOE



Jag idag.

Bloggen! Idag har jag solat för fulla muggar, ytterst varmt och trevligt med bikinirand måste jag säga. Såhär ser jag ut idag, efter att ha lökat ett tag först osminkad på altanen. Idag ska jag träffa min fina pojkvän Anton, sedan spela lite golf. ÅH jag har saknar golfen under vintern, äntligen är det dags att börja dra fram bagen på regelbunden basis och bege sig ut till diverse snofsiga klubbar och snoffsa sig lite ett par timmar. Jag gillar det!

Hoppas ni alla har en fin dag. PUSS

PS. Anton vafan, kan du inte kommentera på min blogg ibland också?! ;)

Kommentarer
Postat av: Anton

brukar jag ju göra, du har ju inte postat så mkt på sistone dock :D

Du borde ha på dig den outfiten oftare :D <3

2010-05-20 @ 15:33:13
Postat av: Fanny Jonsson

Ida, jag ska börja spela golf! ska försöka ta grönt kort i sommar :D:D:D:

2010-05-20 @ 16:34:54
URL: http://www.jonsson.devote.se
Postat av: Ida

jaa Fanny :D Gå med i min klubb, Bro-Bålsta så kan vi spela galet :D

2010-05-20 @ 17:21:23
URL: http://idacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0