punkt



Alright I admit, I am not making any sense.
Varje millimeter granskas, bedöms, godkänns?
Ett, två, tre, tagning. Fake it if you can't make it.
Min skyddande barriär av fördomar, rädsla och oro smälts likt snön en vårdag då du ser in i mina ögon, och säger att det är okej. Förevigt.

Känslan av att aldrig vara tillräcklig för något läggs som ett täcke över min skakande kropp och för för ett tag känns det nästan lättande att leka med tanken om att inte bry sig. Careface on everything. Men verkligheten stormar tillbaka till mig där jag befinner mig i min ensamhet och påminner mig om att allt är verkligt. Allt finns, allt känns. Men allt är okej, precis som det är sagt.

Kommentarer
Postat av: tanja

Det blir bra! du klarar allt du vill klara och lite till efter det!! Puss gumman <3

2010-05-24 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0