Sandra Carlén

En tjej jag klickat otroligt bra med under de senaste veckorna. Är verkligen glad att jag började lära känna denna sköna tjej. Jag menar, vi hade en sjukt rolig valborg tillsammans också! Vi pratade idag, om hur vissa människor verkligen kan förvåna en med falskhet och skitsnack, och jag tycker verkligen det är helt sjukt hur vissa kan förändras. Så det var väl tur att jag lärde känna Sandra som är en rolig, galen, skön och glad tjej som är en av dom som gör skolan värd att gå till! :D


Puddingen herself ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

NAAWWWIE :$ Men hjärtat då! :') You always make me so happy. Hihihi <3 <3 <3 <3

2010-05-04 @ 13:21:49
URL: http://slvc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0