Day 01

Enligt detta ska jag presentera mig själv.

Vi börjar med en bild på mig


Okej! Jag heter Ida Yderstedt Davidsson. Jag är 17 och planerar redan min gigantiska 18års fest nästa år. Jag bor i vasastan med min pappa, och i bromsten med min mamma. Jag älskar musik, aktier, golf, politik och skor över allt annat! Mest spelas det indie eller house i mina hörlurar och nästa år ska jag besöka både Sensation White och Qlimax. Jag har en ständigt växande samling med klackskor.. något ni bloggläsare kanske märkt! Jag är även väldigt insatt i politik, och är inbiten moderat, såklart! Är även styrelsemedlem i MSU Östra Real och aktiv inom MUF.

Golf har jag spelat i tre år nu, och jag älskar att sopa banan med alla schöna männsikor på Bro Bålsta GK.
Och som jag skrev innan så gillar jag aktier. redeye och nordnetdirket besöker jag varje dag, och sätter in pengar på mitt aktiekonto så ofta som det bara går, allt för kapitalet ;)

Jag går i tvåan på Östra Real, inrikting SAM/Juridik. Jag har i flera år haft som mål att bli advokat, och det är något jag håller fast vid än idag. Efter gymnasiet planerar jag att flytta till LA och jobba på mina släktingars advokatbyrå samtidigt som jag studerar. Att flytta och bo i USA har alltid varit ett mål för mig. Dels för att det är lönsammare att utbilda sig och leva där, och dels för att Los Angeles är mina drömmars stad. Vägen dit är svår och självklart ger jag alltid 100% i skolan, ett VG är helt enkelt inte okej för mig, även fast jag vet att det är bra! Men det är något jag får lära mig acceptera ;)

Det var lite om mig, det! Om det är något ni undrar så är det bara att fråga.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0