Day 02

Your first love



Vilket svårt ämne! Jag vet inte riktigt vem som var min första kärlek. Nu i efterhand när jag kan se tillbaka på allt som tidigare hänt med oberoende ögon så undrar jag vad jag egentligen kände? Jag blev ju sviken och sårad, och ändå fanns det kärlek? Eller? Men om vi ska återgå till ämnet så har jag haft två förhållanden hittils, båda på ca 1,5 år. Sjukt länge, jag vet. Min första kille kallar vi T. Och ja, han kanske var min första kärlek. Helt ärligt så vet jag inte.. jag dumpade honom vi sms i alla fall, schysst och blyg som jag var på den tiden (i nian). Mitt andra förhållande var med A, och han kanske lite mer kan symbolisera min första riktiga kärlek. Sån där kärlek som verkligen grep tag om hjärtat. Men jag blev brutalt, ofantligt sårad, och även om jag ville ge honom en andra chans, och jag försökte verkilgen, så gick det inte. Mitt hjärta kändes som en pulserande men ändå livlös sten och jag ville bara försvinna. Och det gjorde jag också. Som tur är mår jag jättebra idag. Jag lever livet och träffar en massa nya männsikor, och jag känner mig bättre än någonsin förut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0