Day 03

Your parents.

Jaha okej, vart ska man börja här då? Jag har en ytterst fin mamma som heter Malin och en ytterst fin pappa som heter Marcus. Båda är unga, 38 och 40, så håll händerna borta ;)



Min mamma är världens finaste och mest omtänksamma person. Hon är helt galet söt och brukar benämnas som en milf bland mina killkompisar.. hehe. Hon är alltid jättesnäll, förutom när hon har PMS och har en så kort stubin att den nästan inte finns (ta inte illa upp nu mami, you know I love you), men jag är likadan själv så jag ska inte säga något mer om det!



Min pappa är också helt otroligt underbar och omtänksam. Även han brukar kallas filf av mina tjejkompisar.. hehe. Pappa är väldigt ambitiös och städar alltid väldigt noggrant, två egenskaper jag ärvt av honom. Pappa har alltid en massa på gång, är det inte det nya företaget så är det DJande, skivinspelning, gitarrspelning eller jobbkonferans. I framtiden vet jag att jag kommer vara exakt som honom. Jag älskar att översvämma mig själv med projekt!

Det var lite om mina älskade föräldrar. LOVE YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0