HELG!

Äntligen helg! Hade en väldigt kort skoldag idag också, yey. Ska strax träffa Martina på stan och chilla lite. Sedan ska jag möta upp Rebecka, Sara, Gustel, Ella, Kumar, Johanna och Kristina på Ciao Ciao på Östermalmstorg och äta middag (vi är då styrelsen för MSU Östra Real), och sen ska jag skynda mig till Simon!

Och imorgon är det finally dags för MUFs höstutbildning på Quality Hotel i Nacka! Ska bli sjukt kul att träffa massa kompisar, sepciellt lilla Lisa som varit egypten hela lovet, den jäveln.



Jag just nu. Går typ inte att ta en bild då man ser helt mosig ut med min webcam?! Jag ser faktiskt bra ut i verkligheten. Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Mami

Du ser inte bara bra ut gumman, du är en av de tre vackraste barnen i världen....:)

Puss från mami!!

2010-11-12 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0