Hey




Sitter färdigfixad för kvällen! Ska äta middag med mamma och några mer på operabaren.

Gårdagen var sjukt nice! Fannys födelsedagsmiddag/fest var riktigt lyckad.
Idag har jag ätit lunch med min älskade moster Sara och hennes man Johan och deras två små bebisar, mina kusiner, Filippa och Melker. Myys! Sen spanade vi in NKs julskyltning, som var något av en besvikelse, hallå det ska ju vara julstämning! Det var det inte i år tycker jag i alla fall. Men jag hittade en galet snygg plånbok från See By Chloé som jag tror jag ska köpa i veckan.

Hoppas alla har haft en awesome helg! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: lippiizz

Men hej va du är söt!

Saknarej!!!!! <3

2010-11-26 @ 12:58:10
URL: http://omfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0