Yesterday

Vilken mysig dag det var igår! Middagen på ciao ciao var very nice och att sedan få mysa med fina Simon bangar man aldrig på. Vi såg The Crazies, creepy film! Jag älskar läskiga filmer, vet inte varför men känslan efteråt, när man är riktigt rädd är så rolig. Haha, jag är knäpp. Men vi avslutade med lite Family Guy så då kändes allt bättre! ;)

Nu ska jag om en halvtimme ungefär, bege mig till slussen och möta upp Rebecka och åka ut till Nacka och MUFs höstkonferens. Utbildning på dagen och grandiös middag på kvällen! Enda problemet är vad jag ska ha på mig. Jag har packar ner tre alternativ, sen fick jag inte plats med mer. Haha, jag är hopplös.

Men jag hoppas att ni alla har en riktigt nice lördag och så hörs vi igen imorgon! Om jag inte hittar någon dator på hotellet.. får inte plats med laptopen i väskan, hehe.

Puss!



True words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0