men god morgon




Min obligatoriska morgonlatte! Denna gången i ett.. ölglas. Men men, eftersom pappas esporessomaskin är min gud så överlevde jag. Snart ska jag kila till skolan för en hyfsat kort skoldag, och senare ikväll blir det kvällsfika på Baresso med Lisa! Mycket saknad tjej. Skippar till och med MUFs debattkväll för henne, haha. Nejmen vi har bestämt oss för att ta tag i våra politiska kärriar (host) och åka på höstkonferensen tillsammans, kommer nog bli riktigt kul, plus att det är utklädningstema på festen sista kvällen, och jag har redan bestämt mig för vad jag ska vara... ett..


litet bi! passar mig perfekt. Har redan hittat kostymen och allt så nu är det bara att köpa den ;)

Nu ska jag rusa till bussen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0