Heeyy

Jag ahr kirrat en hel del på senaste tiden! Ett par klackskor, ett par jeans, ett par skitsnygga "ridbyxor" ifrån Zara, en mysig hösttröja ifrån Zara, Och det bästa av allt.. en sak som kommer på posten på måndag/tisdag ifrån net-a-porter. MH-MH. Ni får se allt sen.

Igår hade jag min födelsedagsmiddag! Det var några stycken som tyvär fick förhinder men tillslut blev vi tio tjejer och Anton! Mycket mysigt, jag älskar mina vänner.

Kom precis hem ifrån bio med pappa, syster och bror. Toy Story 3! Barndomsminnen säger jag bara..

Ha en bra lördag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Filippa

Men guud, det var fantastiskt mysigt! jag är glad att jag fick komma ;) har saknat dig supermycket, puss <3

2010-09-18 @ 23:00:57
URL: http://omfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0