10 - en bild på mig idag och vad jag hade på mig



Okej nu är den här bilden inte från idag, men tänker inte ta någon nu när jag sitter utan smink haha.
Idag hade jag på mig ett svart linne med knäppning framme, ljusrosa veck-kjol (veck och veck.. men svårt att förklara) ifrån Spitalfieldsmarket i London, en mysig chanel-inspirerad kofta med klassiska fickor och hunterstövlarna med nitar. Till det hade jag en fin vårjacka i lite rutigt och en väska i brunt skinn med massa fransar. Och det var det!

Ganska nyligen hemkommen ifrån en heldag på stan. Mötte först upp Viktor och vi gick och såg "Min låtsasfru" på bio.. riktigt rolig faktiskt! Sedan mötte jag upp Patricia och Sandra för en lång fika på Le Café i sturegallerian. Satt och pratade i typ två timmar om allt möjligt.. riktigt mysigt! Nu håller jag på att packa inför London! Imorgon ska jag vara barnvakt, och sen ska jag antagligen hem till Towe för onsdag morgon klockan 04.00 går bussen mot flyget, sjukt taggad!

Hoppas ni alla har det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0