Bloggisen

Idag var det nog skolans mest värdelösa dag.. 4 timmars håltimme?! Galet nice. Satte mig med Räkan på Mocco och gjorde matten och pratade om allt och inget, supermys. Planerade också inför helgen med Axel, vi ska nämligen gå på hockey på lördag vilket ska bli så kul! Vi har ju redan köpt biljetter till derbyt snart men eftersom jag måste få in hockey-vanan lite så går vi på en match på lördag också, wiie!

På fredag ska jag även träffa min fina Lisa och på lördag blir det en efterlängtad fika med Frida, som jag inte träffat på hur länge som helst! Kommer göra massa roliga sker utöver det så börjar redan tagga inför helgen, haha. Och snart bär det av till älskade LONDON med Towe!! Denna vår kommer bli så sjukt bra, 2011 here I come :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0