Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag har alltid världens beslutsångest
2. I sjuan hade jag blont hår.. det var läskigt fult på mig
3. Jag tycker bananer är det äckligaste som finns
4. Jag älskar att städa, är världens ordnigsfreak
5. Jag kanske skulle döda en kattunge för ett par Louboutins
6. Jag har en liten passion för tillväxt av pengar genom aktier
7. Jag skulle aldrig gå till skolan utan smink frivilligt (illa, jag vet)
8. Jag tycker spraygrädde är bland det godaste som finns
9. Jag är sämst på att laga mat
10. Jag älskar att planera och göra listor över saker jag ska göra (ordningsmänniska)

Kommentarer
Postat av: FAnny

Sååå du! Och jag vet vad du kommer skriva i "dag 02" mihihihihi, skojaba !

2011-02-18 @ 20:23:03
URL: http://fannyhjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0