Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Oj.. detta skulle kunna bli en hel roman men jag får korta ned det lite.
Målet jag jobbar mot nu är att gå på university i USA efter gymnasiet.. vad har jag inte riktigt bestämt än, men det lutar mot Ecomonics och/eller business/management. Funderade först på juridik men det kan bli krånligt att plugga i USA då. Jag vill ha ett jobb där jag ständigt utvecklas och måste utmana mig själv för att kunna klättra högre i min karriär! Helst av allt vill jag också bo i USA, i LA eller NY.. det får vi se. Jag vill kunna tjäna så pass mycket att jag kan fylla min walk-in-closet med snygga skor. Och självfallet en sexig och manlig man, haha! Lite som Carries "Mr. Big", fast snyggare ;)



Joseph Gordon Levitt skulle inte sitta fel.. mh-mh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0