Dag 5 + lite annat

Har lagt mig i sängen nu.. helt slut efter dagen! Ska bli skönt att somna tidigt ikväll. Känner mig sjukt stressad.. har just nu sommarjobbet, skolan, MUF, Unga Aktiesparare, MSU, rikskongress, golfen, Kos, helgen,  dansen imorgon och London att tänka på. Mitt huvud bubblar snart över så ska försöka koppla bort allt nu och sova.

Imorgon tänker jag skriva ett långt inlägg om sprututbyte, ett ämne som engagerat mig mycket de senaste veckorna och som jag verkligen vill skriva av mig av!

DAG 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
Just nu vill jag verkligen ha lugn. Och i det lugnet vill jag ha myys! En perfekt myskväll med andra ord, det var ett tag sen. Mina helger består numera av att komma hem fyra varje kväll och sova till tio.. ovärt i längden!
Och så vill jag ha ett par Louboutins, såklart.



så jäkla tråkig men ändå så kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0