Friluftsdag (...)

Som ni ser ovan har jag friluftsdag idag, och på Östra är deet så pass skönt att gillar man inte Romme eller tragisk skridskoåkning på någon kall, isig is med alla som inte pallar åka till rommeså får man göra aktiviteter på egen hand! Så idag begav jag mig till *dam dam* Friskis&Svettis och anmälde mig till ett "medelpass" ... Jag gick in i salen och tittade lite överlägset på alla gubbar & gummor i illasittande idrottskläder ifrån 70-talet. "det här blir en läääätt match" tänkte jag. Bered er nu på den brutala sanningen: jag dog! Fy vad jobbigt det var! När jag gick därifrån var jag genomdränkt i svett (har inte tränat på ett tag förutom golf så kondisen är ju inte dirket på toppnivå) och jag fick medlidande blickar av hurtfriska tanter. Jag gillar det!

Gick på darrande ben till mammas jobb och attackerade vattenkranen (hade glömt vattenflaska.. smart chey) och espressomaskinen, sedan proppade jag fickorna med godis, för det förtjänade jag meheh, ifrån väntrummet och begav mig hemåt igen.

Just nu ligger mina katter och skedar på stolen bredvid mig så jag får det äntligen bekräftat att djur kan attraheras av det samma könet, båda är nämligen killar. Gulligull.

- Nu ska jag vila lite mer innan det bär av till golfen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0