Handledarutbildning

Nyss hemma från en ytterst långdragen handledarutbildning. Höll humöret på topp genom att införskaffa mig världens största chokladboll, mehe. Men nu är jag taggad_tjej_93 på att börja övningsköra och krascha pappas mercedes, det går bra nu liksom!

Senare idag ska jag hem till J, och efter det tror jag det blir bäst om jag stannar hemma eftersom jag har ont i halsen, tråkigt! Men, det finns inte så mycket att göra åt saken förutom att ta det lugnt.

Igår var för övrigt sjukt mysigt med Towe och Beckis.. tack tjejer, ni är bäst!




jag just nu.



bara för att jag älskar den.



bara för att jag döör. Det finns verkligen en sak som gör mig knäsvag inför killar: självsäkerhet. Chuck Bass i Gossip Girl persofinierar verkligen detta.. just for your information.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0