Helg

Började dagen med läkarbesök och blodprov, aj. Blev blek som ett spöke (hur det nu är möjligt för mig att bli ännu blekare) efteråt så fick sätta mig ner och klunka te väntrummet. Missade då även dagens enda skolgrej, besök på Naturhistorska riksmuseet, förlåt kära klass och pellis, jag tror säkert ni hade the time of your lifes ;)!

Nu tittar jag på GG, inväntar ett träningspass på friskis och sedan ska Towe och Rebecka komma hit och ha lite mys. Det kommer med andra ord att bli en superkväll! Imorgon ska jag upp och gå handledarutbildning klockan 09.00 på odenplan med papi, tur att det är nära i alla fall. Sen har jag mina förhoppningar om att jag ska lyckas släpa med honom och köpa färg.. ska måla om mitt rum.. eller ska göra om mitt rum helt rättare sagt. Det kommer bli SNYGGT! wihii.

Nej, åter tll golftidningen.. *tÖnT*




Hahahah jag och Filippa måste vara dem enda som skrattar åt sånt här!

Kommentarer
Postat av: Filippa

*förlorar kontrollen över vår andning av sånt här

<3

2011-02-15 @ 19:08:28
URL: http://omfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0