Lista

Okej.. för att få ut diverse aggressioner ska jag skriva en lista med några saker jag stör mig på för tillfället.

Folk som nyser i handen
Alltså kom igen?! FY vad äckligt! Vem tror ni seriöst kommer vilja hälsa på er efter det? Tvätta händerna med desinfektionssprit eller isloera dig resten av dagen, uusch.

Södermänniskor Det typiska med dessa "södermänniskor" är att ni alla tror att ni är så orginella och unika.. men hallå? Ni ser alla exakt likadana ut med erat slarviga hår, randiga tröja och "läderpung" runt halsen. Vilket tar mig till nästa punkt..

Folk som går runt med en läderpung runt halsen Det är inte snyggt! Man ser ut som en förvirrad turist som satt höftpungen man har under tröjan runt halsen istället. (förlåt om någon kompis har en läderpung.. inget mot er ;))

Folk som bara skriver "hej :)" i ett sms Men snälla?! Och vad hade du tänkt att jag skulle svara på det? Smsar någon gör man när man har något att säga, även om det bara är att man undrar vad den andre har för sig men man skriver inte bara "hej".. !

Folk med dubbelmoral Det här är nog det jag stör mig på mest.. folk som säger en sak och sen agerar tvärtemot. Visst att man kan ändra på sig.. men man kan ju t.ex. inte gå runt ena dagen och säga att man hatar typ äpplen och nästa dag äälska äpplen bara för att någon annan gör det. Stå för vad du tycker eller läs Mia Törnbloms bok "Självkänsla nu!".


Nej hörni, nu ska jag titta på lite GG och sen sova.. peace out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0