chai



Ligger i sängen med en chailatte och tänker lite. Vet ni vad? Jag är en så otrolig förhållandemänniska. Jag har varit singel i ett par månader nu och jag känner mig redan trött på singellivet. Visst är det skönt att vara "fri" och kunna göra vad jag vill när jag vill, men det slår inte känslan av att älska någon och vara älskad tillbaka. Det är inte ens nära.

Idag var jag i alla fall på stan med söta Martina och hennes söta vän Filippa! Vi gick och kollade runt lite och fikade och pratade på Waynes väldigt länge. Man kan väl säga att vi hade en del att prata om! Sedan åkte jag till Duvbo där min Fanny befann sig, och även Amanda. Vi gjorde chokladbollar, grönsaker med dip och tomatsoppa (random mix men det gillas!) och satte oss och tittade på New York I love you... den sög så det hela slutade med att alla bara låg i soffan och skrattade åt allt. Det var mys!

Nu ska jag sova. Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0