Galet

Nyårsaftonen var galen! Mer behöver inte sägas. Istället för att göra en årsresumé eller något i den stilen får ni en liten lista.


Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det har jag! Gjort slut med någon face to face, kört bil, gått i djupsnö med bara klackskor, åkt utomlands utan föräldrar (tihiih busi tjej) och en massa annat.

Har du några nyårslöften?
Resa så mycket jag kan, plugga mindre för det kommer gå bra ändå (min lärare bad mig ha detta som löfte.. geek), investera mer pengar i aktier, lära mig att jag inte behöver vara trevlig mot alla!

Vilka länder besökte du?
Tyskland, Österrike (alperna), England (London) och Turkiet

Vad var din största framgång 2010?
Att jag gick ut ettan i Östra Real med 3 VG och resten MVG. Det tycker jag var riktigt bra presterat med tanke på all press jag hade på mig med nyskilda föräldrar och en del annat. Sjukt nöjd!

Största misstaget?
Lita för mycket på vissa människor


Den bästa nya personen du träffade?
Oj vad svårt! Jag har träffat så sjukt många nya människor men jag måste nog nämna alla otroligt fina människor inom MUF. Jag <3 er!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! 2010 hade sina ups and downs med de sista månaderna på detta år har varit riktigt bra och alla resor och nya minnen har gjort mig happy

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina vänner och umgåtts med min fina familj. Men jag har lärt mig läxan om att det är aldrig värt att försumma sina vänner och sin familj för en killes skull!

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor tror jag nog. Eller allt som har med yta att göra. Kläder, smink, smycken.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! Allt som har hänt har gjort mig glad på något sätt. Jag trivs så bra med mig själv och mitt liv just nu. Jag har underbara föräldrar, en syster som jag älskar över allt annat (lillebror med tihi) och galet fina vänner som jag gör allt för. Jag är inte perfekt, men jag gör allt så bra som jag bara kan!

 

 

Jag och fina Lisa igår innan nyårsmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0