Relapse

Idag fick jag det största ha-begäret någonsin efter ostbågar.. gross! Men jag köpte det i alla fall och la mig och tittade på Gossip Girl, mys! Så nu är klockan fem och jag har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig ikväll, då det blir partey hos min fina Fanny. Sååå nu tänkte jag styra upp mig lite, annars blir det illa.

Måste bara säga en sak:




Ed Westwick är världens snyggaste kille. Jagdörjagdörjagdööööör. Jag börjar gråta av tanken på att han inte ens bor i sverige?! Han är så sjukt.snygg, och nu känner jag mig som någon hysterisk 13-årig tjej men såg jag den här killen på gatan skulle jag troligtvis försöka kidnappa honom! åååååååååH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0