Skolstart

Har inte bloggat något sen jag kom hem från åre i förrgår. Men gårdagen spenderades på Le Café i sturegallerian med Lisa för prat om allt och planer inför helgen! Idag var det den första skoldagen som turligt nog bara var mellan 09.20-13.50. Efter skolan drog jag och söta Towe från andra juridikklassen till Mocco och satt och pluggade i flera timmar.. fast det blev en del prat också, eftersom vi båda har svårt för att inte prata haha! I helgen blir det även sushimiddag på East med henne, mys!

Nu har jag varit hemma ett tag och pluggat vidare.. har prov på torsdag, kult!!

Nej nu la sig Gråland på min ena arm. Mina katter är seriöst beroende av mys, dom är som plåster på en hela tiden.. aaw.


sööööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0