Weekend

Varför går helgen alltid så fort? Men den har varit sjukt bra i alla fall! Startade den med att fika med söta Patricia på Mocco efter skolan, det var supermys, den bruden är så sjukt söt! Sedan åkte jag hem till Lisa, vi gick och köpte godis och cola och tittade på gossip girl hela natten och pratade om allt. I lördags spenderade jag och Lisa morgonen med en stor frukost, och sedan åkte jag hem till en kompis med några andra. Vi gjorde lunch tillsammans och hade det allmänt mys. Sen åkte jag hem till mamma och duschade snabbt och bytte om innan jag och My åkte hem till söta Martina som hade 19-årsmiddag! Det var supergott och mysigt och sen åkte vi vidare på fest hos Richard som var sjukt trevligt. Klockan halv fyra ungefär så kom jag, Martina, Mathilda och Richard hem till Mathilda där Cissi redan befann sig, och så satt vi uppe och drack bubbel och pratade till klockan sju ungefär, innan alla föll ihop och somnade. Och nu är jag hemma och inväntar SOLSIDAN! taaaggaaad!

Hur har eran helg varit? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0