Bodysoulmind

Tjenare mannen! Sitter färdigfixad hemma hos min kära mami. Jobbintervjun gick superbra och hittade ett par fina chinos på stan. Nördade datorn när jag kom hem och har nu sammanställt en lista på 10 universities i England. Måste gå igenom alla ordentligt då man bara får söka till fem universitet varje år i England! Har även registrerat mig på UCAS (sidan där man söker till alla skolor), bestämt min referens, börjat plugga inför TOEFL (test där du visar att du är tillräckligt bra på engelska för att få plugga på ett engelskt universitet) och kompletterat all min information. Känner mig sjukt insatt nu i allt rörande ansökan till universitet i England, så jag kom på en sak, om det är någon där ute som skulle behöva hjälp med liknande, så kommentera bara!

Kanske kan göra en mini-guide om allt som hör till med betyg, engelskan, att välja universitet, allt som måste göras med mera. Säg bara till i så fall!

Nu ska jag koppla bort allt som har med plugg att göra och bege mig mot Gustav!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0