Echo in my head



Vet ni känslan av att man ibland inte vet om man ska skratta eller gråta? Följa hjärtat eller hjärnan? Strömmen eller den egna viljan? Kluven. Det är ett ord som beskriver mig bra just nu. Något knaprar i mitt inre, en liten tanke som satt sig på hjärnan och aldrig kan få mig att känna mig nöjd. Jag vet helt enkelt inte vad jag vill angående dig, dig, dig och dig. Kanske kompenserar jag känslan av att jag aldrig kommer duga för någon med att till varje pris duga akademiskt, verbalt, vänskapligt.

Kommentarer
Postat av: Fanny Jonsson

Du är underbar, bara så du vet. Inte bara så där underbar som man kan tycka nån är, utan så där jättejätteunderbar och helt otroligt bra på alla sätt och vis. jag mår så bra när jag är med dig, och du kommer alltid vara mycket mer än bara dugglig för mig.

2011-03-14 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0