Hummingbird

Sitter äntligen hemma, men dock med världens magknip! Har haft aaalldeles för tajta jeans på mig idag, många har blivit för små när jag gått upp i vikt nu (har kämpat ett tag för att göra det, har varit för smal). Idag har varit en bra dag! Först skola och sedan MUF Onsdagsfika där Hannes Hervieu pratade om Centerpartiet, en riktigt duktig kille som håller på med politik och stand-up, bra mix. Vi snackade lite efter om ett framtida samarbete mellan MSU Östra Real och CUF, det kommer bli grymt.

Idag har jag även anmält mig och pappa till en cool grej, i Maj kommer nämligen ett antal professorer ifrån Oxford University till Stockholm! Då ska vi träffa dem så att jag kan peppra dem med frågor om ansökningar och sådant. I år ska jag nämligen söka till en massa universitet i England, och högst på listan ligger Oxford! Jag har betygen och ett jäkla driv så jag tror att jag har en riktigt bra chans att komma in. Men självklart ska jag söka till flera andra Universities för att garantera mig en plats på en course i Economics and management nästa år! Är så sjukt taggad!



Oxford University, min nästa skola? Glöm aldrig att the sky is the limit hörni! Man kan allt om man bara vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0