Mocco & Lisa

Efter en lång dag i skolan (08.00-16.05) mötte jag upp Lisa på Mocco för att höra allt som hänt i alperna under lovet, och även själv få ventilera allt som hänt i London! Så det slutade såklart med att vi inte pluggade någon matte som varit tanken, hehe. Men nu har jag faktiskt slagit upp naturkunskapen igen och är redo att lära mig ÄNNU mer inför provet på torsdag. MVG eller inget säger jag bara.

Har även pratat med min mentor idag ang. mina ansökningar till universitet i England och han var mer än villig på att ställa upp och skriva ett rekommendationsbrev om mig! Han avslutade till och med med att säga "Jag kommer skriva väldigt varmt om dig Ida!", så det känns riktigt bra och roligt.

Vi hörs lite senare ikväll!



Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0